آخرین اخبار
کد مطلب: 124880
خبرنگاران به مشارکت حداکثري و انتخاب اصلح کمک کنند/ تجليل از برترين‌هاي عرصه خبر و اطلاع رساني ستاد دهه فجر
تاریخ انتشار : 1396/02/10
نمایش : 1349
آيين تجليل از برترين‌هاي عرصه خبر و اطلاع رساني ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آيين تجليل از ۹۵ نفر از برترين‌هاي عرصه خبر و اطلاع رساني ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي سال ۱۳۹۵ در چهارمحال و بختياري، در سالن جلسات صدا و سيماي استان برگزار شد.

در اين برنامه با حضور مهرداد عظيمي مديرکل صدا و سيما و علي گرجي مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري، از ۹۵ خبرنگار و فعال عرصه اطلاع رساني فجر ۳۸ با اهداي لوح سپاس و هدايايي از سوي اين ستاد تقدير به عمل آمد.

گفتني است: صدا و سيماي چهارمحال و بختياري مسئوليت کميته اطلاع رساني ستاد دهه فجر استان در سال ۱۳۹۵ را عهده دار بود.

خبرنگاران به مشارکت حداکثري و انتخاب اصلح کمک کنند

مديرکل صدا و سيماي چهارمحال و بختياري گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تهييج مردم براي مشارکت حداکثري در انتخابات، به انتخاب اصلح کمک کنند.

مهرداد عظيمي در آيين تجليل از برترين‌هاي عرصه خبر و اطلاع رساني ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختياري گفت: خبرنگاران در تبيين، تبليغ و اشاعه مفاهيم و ارزش‌هاي ناب انقلاب اسلامي نقش و رسالت مهمي دارند.

وي با اشاره به تلاش‌هاي دلسوزانه خبرنگاران در انعکاس شايسته رويدادهاي مختلف با هدف آگاهي بخشي و خدمت به مردم بصير و ولايتمدار افزود: نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در تهييج مردم براي مشارکت حداکثري در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي در ۲۹ ارديبهشت ماه جاري قابل توجه است.

مديرکل صدا و سيما و مسئول کميته اطلاع رساني ستاد دهه فجر چهارمحال و بختياري اضافه کرد: تعامل براي بصيرت افزايي و کمک به انتخاب اصلح براساس رهنمود‌ها و منويات مقام معظم رهبري از ديگر وظايف خبرنگاران در انتخابات پيش رو مي‌باشد.

عظيمي با تأکيد بر پوشش مناسب اخبار اين رويداد مهم خاطر نشان کرد: دستاوردهاي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد در کنار تبليغات انتخاباتي و نقد‌ها و مناظرات مختلف در مورد عملکرد دولت ها، به طور برجسته بيان شود.

بهروز رضايي قائم مقام صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري هم گفت: خبرنگاران با روشنگري، ياريگر مردم براي انتخاب اصلح در انتخابات امسال باشند.

وي افزود: مسئولان بايد در کنار پوشش اخبار و عملکرد دستگاه ها، از انتقادات ظريف خبرنگاران نيز استقبال و قدرداني کنند چرا که پل ارتباطي مردم و مسئولان هستند.

علي گرجي مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري نيز با تقدير از خدمات و همکاري خبرنگاران و اصحاب رسانه در برنامه‌هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد دهه فجر گفت: برگزاري باشکوه مراسم انقلابي و ايام الله فجر ۳۸ بويژه راهپيمايي ۲۲ بهمن مرهون تلاش و همراهي صادقانه خبرنگاران در کنار ساير عوامل و نيروهاي مردمي، نظامي و انتظامي و دستگاه‌هاي اجرايي است.

در اين آيين از ۹۵ نفر از برترين‌هاي عرصه خبر و اطلاع رساني ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي سال ۱۳۹۵ در چهارمحال و بختياري با اهداي لوح سپاس و هديه قدرداني شد.

انتهاي پيام/ش

انتهاي پيام/ش
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس